Dec 27, 2010

Habzburška tiranija !!!

   Već sam imao postove na blogu sa tematikom cenzure pa ne bih dužio ovom prilikom. Ipak, kada se osetite direktno pogodjenim, drugačije na to gledate i jednostavno morate da reagujete. 
   Evo o čemu se radi. Povremeno učestvujem u raznim diskusijama i postavim po neki komentar na internetu. Tim prilikama, čak i kada mi je cilj da nekoga "ocrnim"  trudim se da makar to uradim na dostojanstven način. Ko je čitao neke moje postove, jasno mu je o stepenu kultivisanosti mojih tekstova. Pritom mi se retko dogadja da moji komentari ne budu objavljeni. Ne želim sada da imenujem ove medije ponaosob, osim da kažem da su u pitanju uobičajeni sajtovi koji se bave vestima u elektronskom obliku.

 Ipak, jedan bih posebno izdvojio. To je "Blic Online", elektronski oblik nama dobro poznatih novina. Vidite, ovaj cenjeni list očigledno sprovodi skrivenu ali jasnu CENZURU! Skoro svi krajnje umereni ali kritički orjentisani komentari smetaju ovom puritanskom javnom glasilu koje izgleda želi da čitaoce zaštiti od mog pogubnog "načina razmišljanja". 
   Pogledah pravilnik sajta...kaže sledeće:
''Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce Blic online da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Blic online ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Blica.''
   Ništa neobično, kao i na drugima ovoga tipa. E sad, kopkalo me je pomalo, šta je razlog ignorisanja mojeg mišljenja. Možda im se ne dopada moje ime, moj avatar i sl. To me ne pogadja nešto posebno. Da bih otkrio razlog neobjavljivanja, prvo sam pokušao da se drugačije predstavim, pod drugim facebook imenom pošto sam do sada ostavljao komentare pod mojim pravim nalogom. Ništa se nije promenilo. Počeh da shvatam da nisam JA u pitanju, već ono NAPISANO. 
   Ni to me nije toliko naljutilo i nateralo da reagujem. Skoro sam se pomirio sa sudbinom, kada nabasah na novo otkrovenje. Nisam usamljen! Nas koji smo bez ikakvog razloga cenzurisani ima mnogo! E to me već ljuti-licemerje ovog medija koji je inače od 2004. godine  u rukama jedne od najvećih medijskih kompanija - "Ringier", sa centrom u Švajcarskoj. Njima očigledno upravlja nemački kapital, sudeći po vlasnicima i upravnom odboru.
   Dokazi brojnosti se nalaze na forumu koji srećom ne stižu da cenzurišu:




   




   
   Kada vas jednom ne objave, to je slučajnost.
   Kada  vas više puta ne objave, možda niste poštovali pravila igre.
   Kada ućutkavaju više ljudi, više puta, iz samo njima znanih razloga, očigledno su na delu Gebelsove metode, licemerje i ogoljena cenzura!!!
   Šta je cilj takvom jednom mediju? Sigurno ne da vas OBJEKTIVNO informiše o dogadjajima i stavu javnosti! Suzbijanje različitih mišljenja i cenzura su uvek i bez presedana u službi samo i jedino namernog iskrivljavanja vašeg stava o nekom pitanju. Ne budite naivni misleći da u tim dobro proračunatim postupcima ima slučajnosti. Mediji su odavno prerasli ulogu koja im je prvobitno bila namenjena. Televizija, internet i štampani mediji su postali glavni alat u rukama "vladajuće elite" koji im pomaže da oblikuju vaše mišljenje. Tu će mnogi od vas reći ili kako ne veruju u to, što se može objasniti manjkom informacija koje imate o ovoj problematici, ili da "vi birate šta gledate". Tu već stupa na scenu vaša tvrdoglavost, samouverenost i tada postajete laka meta. Takva osoba je spustila gard i time postaje izložena ovakvim uticajima jer nije u stanju da uoči subliminarne poruke kojima  mediji obiluju.
   Da pojednostavimo - počeo je rat...rat za vaše mozgove!
"A lie repeated thousands of times becomes a truth"
                                                                       Dr. Paul Joseph Goebbels
   

Ne bih sada širio priču objašnjavajući vam "svetu ulogu" medija. To bi iziskivalo dosta vremena i napisanih redova. Ovde želim samo da vam skrenem pažnju konkretno na ove habzburške trovače i time vas poštedim njihove "objektivnosti"!


P.S. ako mislite da ste na internetu zaštićeni od cenzure
        THINK AGAIN!!!  






No comments:

Post a Comment